Polacy czują się bezpiecznie w galeriach
79 proc. Polaków czuje się bezpiecznie w galeriach handlowych – wynika z badania Polskiej Rady Centrów Handlowych. Ponad połowa badanych (52 proc.) deklaruje, że udaje się do galerii po konkretne produkty. 53 proc. osób ogranicza wydatki tylko do najpotrzebniejszych rzeczy – podano.
Jak wynika z badania „Powrót do zakupów po epidemii: Tracking postaw Polaków”, zaprezentowanego przez agencję badawczą Inquiry wraz z PRCH, 61 proc. respondentów odwiedziło centra handlowe w ciągu pierwszego tygodnia czerwca i ponad dwie trzecie z nich deklaruje, że bez obaw o zdrowie zrobiło zakupy.
„Wciąż ponad połowa badanych (52 proc.) deklaruje, że udaje się do galerii po konkretne produkty. 53 proc. osób ogranicza wydatki tylko do najpotrzebniejszych rzeczy. Co piąty ankietowany wybiera się do centrum handlowego, żeby zobaczyć co się dzieje na mieście, a co trzeci w poszukiwaniu ciekawych promocji – czytamy.
Według prezes Inquiry Agnieszki Górnickiej, kolejne tygodnie przynoszą zmiany zachowań oraz potrzeb konsumentów, dlatego właściciele nieruchomości oraz przedstawiciele sieci handlowych i usługowych powinni uważnie śledzić bieżące trendy, by poznać oczekiwania klientów i wyjść im naprzeciw. „W pierwszym tygodniu czerwca Polacy udali się do galerii głównie po odzież, obuwie i bieliznę, zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych” – wskazała.
Rada w kampanii społecznej “Bezpieczeństwo – kupuję to!” apeluje do klientów o odpowiedzialne zachowanie podczas wizyty w galeriach handlowych, u fryzjera, na siłowni, restauracji i kinie. (PAP)
lgs/ drag/kb
Zdjęcie: Unsplash