Nie zmieniają dotychczasowego sposobu obsługi klienta w siedzibach Urzędu Miasta Poznania
Od wtorku w całym kraju obowiązuje rządowe rozporządzenie wprowadzające pracę zdalną w urzędach administracji publicznej, w tym w jednostkach samorządu terytorialnego.
Mimo to nowe przepisy nie zmieniają dotychczasowego sposobu obsługi klienta w siedzibach Urzędu Miasta Poznania. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu wewnętrznych regulacji sanitarnych, dotyczących pracy naprzemiennej i ograniczaniu możliwości zakażenia. Władze miasta zalecają jednak dyrektorom i kierownikom poszczególnych działów by tam, gdzie to możliwe kierowali swoich pracowników na pracę zdalną, z uwzględnieniem specyfiki danego stanowiska. Mówi rzecznik prasowy Urzędu Miasta Poznania Joanna Żabierek:
Klienci mogą osobiście odwiedzać urząd i załatwić sprawy stacjonarnie. By to zrobić, należy jednak najpierw umówić się na wizytę. Najłatwiej zrobić to przez internetowy system rezerwacji. Umówić się na wizytę można również telefonicznie, kontaktując się z Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44.
FOT: UM POZNAŃ