Pozycjonowanie stron internetowych – jak zyskać więcej klientów z Google?
Uruchomienie witryny internetowej to za mało. Aby cieszyła się dużym zainteresowaniem, trzeba ją jeszcze wypromować. Sposobów na to jest wiele, ale podstawę stanowi pozycjonowanie stron. To najlepsza metoda na przyciągnięcie użytkowników z wyszukiwarki Google. Sprawdź już teraz, na czym polega ten proces i dlaczego warto w niego zainwestować!
Czym jest pozycjonowanie stron
Pisząc w ogromnym skrócie, mianem pozycjonowania określa się szereg działań marketingowych prowadzonych w Internecie. Ich celem jest wyprowadzenie witryny na możliwie najwyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania Google i tym samym ściągnięcie na nią jak największej liczby użytkowników. Zadania z tym związane skupiają się zarówno na promowaniu fraz kluczowych, jak i między innymi na:
• optymalizacji serwisu internetowego pod kątem aktualnie obowiązujących standardów SEO – dzięki temu staje się przyjazny wyszukiwarkom,
• budowaniu bazy linków zewnętrznych – to tzw. link building,
• publikowaniu wysokiej jakości treści – obejmuje zarówno teksty umieszczane na promowanej witrynie (w tym opisy kategorii czy produktów w sklepie), jak i poza nią (np. blogi eksperckie lub artykuły sponsorowane),
• aktywności w mediach społecznościowych.
Do realizacji wszystkich powyższych zadań potrzeba szerokiej wiedzy oraz dużego doświadczenia. Z tego powodu najlepiej zostawić je w rękach specjalistów z dobrej agencji SEO, takiej jak np. Grupa TENSE. Zastanawiasz się, ile to kosztuje? Cennik na pozycjonowanie jest zawsze ustalany indywidualnie. Koszt realizacji działań marketingowych zależy od wielu czynników, w tym wielkości strony, branży, z którą jest związania, oraz konkurencji na najważniejsze frazy kluczowe. Pamiętaj, że reklama w Internecie to inwestycja, która z pewnością Ci się zwróci!
Dlaczego warto przyciągnąć na stronę użytkowników wyszukiwarki Google
Od wielu lat wyszukiwarka Google jest niekwestionowanym liderem na rynku. Jak pokazują liczne statystyki, cieszy się ogromną popularnością na całym świecie i korzysta z niej około 97% wszystkich internautów. To właśnie z tego powodu warto zdecydować się na pozycjonowanie strony internetowej. Pośród wszystkich tych osób na pewno jest wielu potencjalnych klientów Twojej firmy – kluczem do sukcesu jest to, aby skutecznie trafić do nich z ofertą.
Żeby witryna cieszyła się dużą popularnością, powinna wyświetlać się możliwie najwyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Większość ruchu w Google jest generowana przez domeny znajdujące się w TOP 10 tej listy. Osiągnięcie takiej pozycji i tym samym przekierowanie na stronę wielu użytkowników jest możliwe, pod warunkiem że promocją zajmą się specjaliści.
Warto zlecić pozycjonowanie strony dobrej agencji SEO!
Jak widzisz, poprzez pozycjonowanie sklepów czy innych witryn w Google łatwiej dotrzeć z ofertą do nowych klientów. Pamiętaj, że promocja strony wpływa także na poprawę wizerunku firmy oraz zwiększenie jej rozpoznawalności. Jeśli chcesz osiągnąć to wszystko, działania marketingowe zostaw w rękach specjalistów – skontaktuj się z dobrą agencją SEO.