Wracamy do gry
W Poznaniu rusza akcja, której celem jest promowanie wznawianej działalności turystycznej i kulturalnej.
Wracamy do gry – to hasło akcji zainicjowanej w Poznaniu przez grupę MTP. Ma być to wspólna kampania promocyjna Poznania, w którą włączone mają zostać lokalne instytucje i firmy. Celem akcji jest promowanie wznawianej działalności turystycznej i kulturalnej, tak by pomóc powrócić do normalności po pandemii koronawirusa.
Promowanie turystyki skierowane jest do obywateli Polski, ale jak podkreśla prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej Jan Mazurczak, organizacja nie zapominamy o turystach zagranicznych, którzy stanowili 30 proc. korzystających z poznańskiej oferty hotelowej.
Znoszenie kolejnych obostrzeń ma być szansą dla poznańskiej turystyki. Na stronie internetowej poznan.travel znajdą się atrakcyjne oferty wakacyjne od członków stowarzyszenia Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, a także inspiracje dotyczące aktywności w czasie urlopu. Reklamy z hasłem ‚Wracamy do gry” wkrótce pojawią się w stolicy Wielkopolski, a także w innych miastach kraju.
Zdjęcie: Grupa MTP